Hur man skapar en awesome hund:

....har jag ingen aning om. Jag tror att min var det från början.

Exempel:
Malva har en ganska tankspridd matte, som vi alla kanske vet. Tillräckligt tankspridd för att sitta i soffan och äta tårta (jag har tårta, och får ha tårta, för jag fyllde år igår!), och därefter lämna burken med före detta tårta i soffan (det får jag också göra, för jag bor själv och är skitgammal och får göra vad jag vill, och dessutom åt jag faktiskt inte hela tårtbiten utan lät resten stå på tallriken i kylen), och därefter gå iväg och handla. Men det gör inget, för har man en awesome hund som jag har så hoppar hon inte upp i soffan och äter tårtrester när matte är och handlar. Hon låter dem ligga kvar där.

Och när matte kom hem och såg hur duktig Malva hade varit, fick hon äran att slicka ur burken. Malva gjorde detta med stor inlevelse, och bar därefter tillbaka den renslickade burken och la den i mitt knä.

Nästa steg blir att lära henne diska burken också!

Kommentarer
Postat av: Nathalie och Ayax

Jäklar!!! Där slog nog Malva Ayax! Han har slickat chipspåsar ett par gånger apropå ingenting. MEN han klättrar aldrig upp på vardagsrumsbordet, så jag är nöjd. Och tappar jag nåt gott på golvet så väntar han tills han får ett varsågod innan han tar det. Men fasen, inte äta tårta som står uppdukat... det skulle han nog inte låta bli göra! :)

2011-06-01 @ 20:50:07
URL: http://nathaslillafina.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 02:45:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0