Ah, well.

Eftersom jag inte har något liv, så har jag följt uppmaningen längst ner på alltomhundar-forumets sida, och skickat in en bild på mitt troll till Dogmans skicka-en-gosig-bild-på-ditt-djur-tävling. Nej, jag vet inte varför. Men eftersom det vore sorgligt att sluta på noll röster så kan ju någon vänlig själ som inte heller har något liv kanske gå in och rösta på trollet här, eller på någon annan bild som är bättre (jag röstade på grodan som leder, jag är alltså världens kanske sämsta tävlingsmänniska...).
Mitt mål är 3 röster. Svindlande, jag vet!



EDIT: Eh, okej, Malva är uppenbarligen mer tilldragande än jag trodde. Nu, knappt två dygn senare, ser jag att jag är uppe i 749 röster! Detta innebär att vi har klarat vårt mål, med en marginal på 746 röster. Och vi leder. Släng dig i väggen, tjocka lilla groda, MonsterMalva är mästaren av att skaffa fans!


EDIT 2: Skojade bara. Det var visst mest fuskröster (se kommentarerna), eftersom min kära man tyckte att det var en fin gest att fuska till mig en vinst. Men vi har ändå klarat vårt mål, nu har vi 6 röster, och jag har inte ens röstat själv! (6 äkta fans är uppenbarligen bättre än 500 låtsasfans)
Nu får det vara slutändrat i det här inlägget, här behövs ett nytt!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hittar inte henne? :S

2010-10-22 @ 16:55:46
Postat av: Anna

Nej, det verkar som att hon har tagits bort :S

Jag la till henne igen nu, så nu är målet 3 nya röster :P

2010-10-22 @ 17:59:16
Postat av: Lillebror

Noooo, varför togs hon bort? o.O

2010-10-22 @ 18:14:14
Postat av: Anna

Ingen aning, mailade Dogman om det men de lär ju knappast svara en fredagkväll ;P

Jag vet inte, men har vi inte samma IP-adress i o med att vi har samma nätverk? I så fall gissar jag att det är för att både jag och mamma har röstat, och att det har räknats som fusk eftersom man bara får rösta på samma bild en gång per person :S

2010-10-22 @ 18:21:30
Postat av: Pipsa

Igår var det 505 röster på Malva..

2010-10-22 @ 20:52:18
Postat av: Anonym

jag råkade ju lägga 504 röster på henne... kan ju vara det kanske?

2010-10-23 @ 04:55:22
Postat av: Anna

Aha, din apa! Det var alltså du som förstörde denna skitviktiga tävling för mig!

Då får vi väl nöja oss med de 6 äkta rösterna vi har nu då :P

2010-10-24 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0