Vårbilder!

Nu när jag har tömt kameran (som ni kanske redan har listat ut, med tanke på att föregående inlägg kom sisådär en vecka senare än det faktiskt hände), tänkte jag berika era liv med att lägga upp ett gäng våriga bilder som jag har sprungit omkring och tagit de senaste dagarna. Samtidigt ska jag försöka övertala Malva att inte vara på mattan och äta sitt nya, stora, färska, ganska illaluktande, och väldigt slemmiga märgben...




Förhoppningsvis ska bilderna ploppa upp större om man klickar på dem (men det vet man aldrig - de kanske luras!)
För övrigt var vi på agilitykurs igår igen, och Malva var svinbra. Vi kommer alltså att äga sönder alla, så snart hon blir gammal nog att tävla! (och har förstått att man inte får hitta på egna banor, utan faktiskt måste lita på att jag vet vilket hinder vi ska ta...)

Kommentarer
Postat av: Freja

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 @ 22:56:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0