Åter till det hundrelaterade!

Nu har jag anmält Malvakatt och mig till rallylydnadstävling i påsk. Jag förväntar mig att VINNA. Alternativt, att inte bli diskad. Helst båda, de går ju faktiskt att kombinera.

Dessutom har vi kommit med på en agilitykurs som ska starta i april. Eftersom informationsbladet jag fick av instruktören inleddes med ordet "WOHOO!", kommer det nog bli en ganska episk kurs. Vi siktar som vanligt på att äga skiten ur allihopa.

Nu ska jag bara snoka rätt på en ordentlig veterinär här i Växjö (jag är trots allt inte särskilt imponerad av djursjukhuset, inte enbart för att de får typ 90% negativa omdömen...) som kan vaccinera det lilla kräket och helst också göra en patellaundersökning, samt betala en rejäl försäkringspremie för det kommande året, så ska nog lilla fröken ha fått sin ekonomiska uppmärksamhet för resten av månaden!

Och! Jag har återfått min kameraladdare, så förhoppningsvis kommer jag kunna slänga fram lite mer bilder på det överenergiska lilla Malvamonstret, som har sovit i snart 3 timmar...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 03:10:20
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0