Uppdatering hemifrån!

Häromdagen fick jag denna bilden på Malva:

Och det stiliga täcket har min mamma stickat, så bortskämd är min hund!

Det ryktas också om att fröken ska bli stadshund ett tag och åka upp till husse, så att hon kan förpesta hans liv med hjälp av diverse löp-hormoner (löpet som vi har väntat på sen i början på januari verkar faktiskt fundera på att anlända nu)

Idag har jag tappat en skitdyr glödlampa (värmelampa) i golvet, det var inte så duktigt gjort. Men jag fick inte stryk för det, istället får jag äran att försöka lära Gill att använda sin nyinköpta Iphone.

Åh, just det, jag har lärt mig ett nytt ord idag också!
Sleeping policemen = vägbulor
Bra att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0