C-uppsats och Mens-monster

Nu är det Daniel "Husse" Karlsson som skriver! Eftersom jag inte anser att blogga är en en giltig aktivitet för en människa med mer än två vänner, kan jag inte lova en jämnare uppdateringsfrekvens angående Malvas lilla ynkliga liv. Däremot kan jag lova att jag kommer göra substansrika uppdateringar som kanske kan tillför er läsares liv med någon form av glädje.
Tidigare tillkännagivna rykten har visat sig stämma! Malva ankom under gårdagskvällen med bussgods, och med sig hade hon en liten hormonstinn 16-åring som numera sitter klistrad framför sitt Xbox!

Malva dag 1

Denna lilla fröken känner ni säkert igen. Men just nu är hon inte sig själv. Hon har förvandlats till ett blödande mensmonster som bara springer runt i min lägenhet och droppar blodfläckar över hela golven. Som ett led i den studentkultur jag lever i gör det mig ingenting, eftersom jag inte har några mattor. Så det är ganska lättstädat. Det där med avsaknande av mattor i lägenheten är dock inte självvalt. Det är något samma lilla monster har hjälpt till med genom att spy ner mina tidigare mattor. Detta är dock runt ett år sedan, så jag har typ kommit över det  Hmpf...

I övrigt har min och Malvas dag varit sådär, för första gången på väldigt länge stannade jag hemma från en föreläsning idag. Är fruktansvärt stressad över den kommande inlämningen på onsdag där första delen av arbetet betygsätts. Jag och Danne har därför spenderat nästan sex timmar av eftermiddagen och kvällen till att finslipa skiten. Det går sådär, men mitt rum har förvandlats till ett kontor som kan skådas nedan:

WAAH

Lägg märket till följande;

1. Påsen med tvätt är ren!
2. Ljusstaken är kvar sedan julen, för det är snyggt
3. Det stora lysande på bordet är en isbjörn. Coolt.

Om ni vill veta vad vi skriver om så kan man beskriva det som följer;

Ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0