Anyway, this cake is great.

Jaha. Då gör jag väl ett nytt försök att få till ett lite mer innehållsrikt inlägg. Trots att min asbra lillebror fick för sig att våra datorladdare var utbytta och beslutade sig för att ta med sig min till skolan och lämna sin hemma. Som inte passar i mitt uttag. Tack.
Jag har historiens sämsta batteritid på min dator, om någon undrar.

I alla fall, jag sitter och funderar på att anmäla mig till en lydnadstävling och en lydnadskurs. I så fall måste jag dock vara ledig tre lördagar i rad, vilket kommer bli en strid.
Malva försöker samtidigt räcka mig en penna, i utbyte mot uppmärksamhet eller min mat. Jag misstänker dock att Malva är den som har stulit pennan från början, istället för att lydigt ha letat upp den åt mig som hon försöker påskina.

ANYWAY, det stora som hände i Malvas liv igår, var att hon fick en tandborste! En grön, med katten Jansson på - jag trodde att det var Vargen och tänkte att det passar ju min farliga best vars vassa huggtänder ska poleras, meeen när jag kom hem visade det sig att det var den timida lilla katten istället. Nej, det är inget konstigt med att ge sin hund barntandborstar med Bamsefigurer på.
Nu har vi alltså börjat öva på att borsta tänderna - eftersom Malvas andedräkt påminner om något väldigt gammalt och väldigt dött - vilket går ganska bra när man använder sig av tandkräm i form av räkost. Inte för att det kanske blir så mycket renare just nu, MEN det kommer det bli när vi har övat ett tag, och dessutom kommer tandvisning att vara en piece of cake. Awesome.


Jag har också kommit fram till att min slalomträning är ganska så jättekass, efter att ha sett följande video:


Eller i alla fall är det här med störningsträning något vi ligger aningen efter i. Hmmmmm.

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Shit vilka sjuka störningar han ger sin hund! Och hunden fixar det! Jag är imponerad! :O

2011-09-15 @ 16:38:46
Postat av: Nathalie och Ayax

Härlig slalomvideo! Fast jag kan slå vad om att det där hunden är bra mycket äldre än Malva så du kan nog klara det också någon dag om du sätter såna mål. ;)



Jag har börjat störningsträna Ayax mer i slalomet, och han gillar inte att jag springer ifrån honom kan man säga... Ska köpa slalompinnar på rusta och sen jäklar blir det slalomträning här hemma (monstret har ju umgåtts med en hund som började hosta, så han har varit i 10 karens idag och borde vara frisk typ, men efter kalabalik på klubben tror jag att jag håller mig därifrån i ett par veckor till)! :P hehe

2011-09-15 @ 17:24:02
URL: http://nathaslillafina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oh my god! Den där hunden är grym! Men jag kommer inte försöka mig på det då jag har en hund som är lat och en hund som inte kan göra något själv.. Men Alva kommer klara det en vacker dag, hon är ju skitduktig :)

2011-09-16 @ 13:07:07
URL: http://dieselbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0