Fast jag borde gå och lägga mig

....så sitter jag här och gör en massa jätteonödiga saker som jag inte alls borde göra, och om jag borde göra nåt så skulle det ju varit sånt som faktiskt behöver göras, för jag har en del sånt. Som ska göras, alltså.

MEN!


Har DU nånsin undrat hur en jättearg och aggressiv kooikervarg med alla möjliga fel på sig låter när man retar den i soffan? Klart du har! Här är svaret:







Näe, det har var kanske inte så himla informativt inlägg. Fast å andra sidan så kan jag nog konstatera att informativa och samhällnyttiga blogginlägg inte riktigt är min grej. Inte min kopp te, som någon annan kanske skulle säga.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kisse! Det är inte lätt att vara liten och arg.

2011-11-04 @ 14:06:03
URL: http://www.hundzonen.se
Postat av: Ellinor

Din kopp te är waaay bättre än tråkiga informativa och samhällsnyttiga blogginlägg ändån My Captain!

2011-11-06 @ 23:10:16
URL: http://lellaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0