Metal-hund (Gästinlägg av Husse)

Observera, följande inlägg är skrivet av Malvas låtsas-husse Daniel "Qul-jävel" Karlsson.



Eftersom Anna befinner sig på jobbet innebär det att jag får vara hundvakt idag. Som den godhjärtade pojkvän jag är så ställer jag upp!

Malva och jag är ungefär lika lata idag. Jag har ätit på Max idag, något Malva också hade velat göra tror jag. Hon verkade iaf vara väldigt intresserad av mina pommes, till skillnad från mig.

Dagen till ära har jag fortsatt mitt åtagande att göra Malva till en headbangande Metalhund! I egenskap av husse (typ) känner jag att det är min plikt att berika den lilla hundens liv med bra musik. Därför har dagens lektion handlat om ett av mina favorit band of all time. Nämligen bandet Slipknot.
Vi har nu hunnit gå igenom samtliga album. Självklart krävs det mer än en genomlyssning per album för att hitta sina favoritspår. Men det kommer vi kunna ta en annan dag. Under dagens sessioner har jag kunnat konstatera att Malva gillar* följande låtar:

- Psychosocial
- (sic)
- People = Shit
- Wait and Bleed
- Dead Memories

* = Studier visar att man kan se på hundar om de gillar musik när de vill leka. Därför har jag studerat vilka låtar som Malva leker bäst till. Hur en hund leker bäst kan verka väldigt subjektiv, fast nu när jag gjorde det så blev det otroligt objektiv och korrekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0