En kort och onödig uppdatering!

Jag har överträffat mig själv, och lyckats lägga undan min kameraladdare så noga att jag har misslyckats med att hitta den igen trots att jag nu har vänt upp och ner på hela lägenheten. Hmm.
Vad jag däremot har hittat är tassalva och en hel massa andra grejer som jag hade glömt var de var. Så nu har valp mjuka fina tassar i alla fall, det är ju alltid något.

För övrigt har vägarbetet utanför mitt hus visst gått lite överstyr, och de håller nu på att spränga ett stort hål där det tidigare var ett körfält... Malva tycker att det är ganska läskigt när huset skakar till ibland, och går omkring och morrar missnöjt.

Nu verkar det dock som att de har tystnat en stund, kanske kan vi våga oss ut och träna lite innan jag ska bege mig till jobbet....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0