Organisera mindre

Jag har noterat att andra människor som bloggar försöker vara coola och dela in sina blogginlägg i olika kategorier. Det är säkert en asbra idé, men så avancerad pallar då inte jag vara, minsann.
Idag har Malva haft överskottsenergi a'la über, kanske för att jag lämnade henne i Zixten och mammas våld medan jag var och skaffade mig ultimata vuxenpoäng i form av körkort. Malva valde att protestera genom att hoppa jämfota hela eftermiddagen, och slutligen ta ut sina aggressioner på katten och ett grisöra.

I morgon får vi nog ta tag i oss själva och göra något vettigt, valp och jag. Kanske vältra oss i hjortklövarna min käre far har fixat åt oss. Oh, eller klippa av ett par kilo hår från Zixtens tassar, han ser ut att ha någon form av ultratjocka tofflor på sig...

Alla mina blommor har dött, förresten. Det känns ju sådär att jag har ansvar för ett hundliv när jag inte kan hålla en växt vid liv. Fast växterna är lite sämre på att upplysa mig om sin existens, så de får skylla sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0