Bildbevis

Hm. Bilderna från hasslö som jag påstod blev för mörka visade sig, när jag faktiskt hade tid att titta på dem, ha ett helt annat problem. Nämligen en värdelös fotograf, som inte alls verkar ha kopplat det här med att horisonten bör vara just horisontell. Jag, alltså. Nåväl, här följer några av Malvas semesterbilder!


Att posa fint i solnedgången..... är uppenbarligen inte Malvas grej



Att se ut som en fjant däremot, är helt hennes avdelning



Eller att ligga i solen på balkongen och äta ett asbra tuggben från Coop

 

 

 

Brygghund

 

 

 

Och slutligen: Mäster-tång-apportören i rosa koppel!

 

 

Utöver dessa tog jag naturligtvis ca 3753 bilder till, men jag tänker faktiskt inte lägga upp dem allihop. Faktiskt. Eller, inte just nu i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaw, vad stor hon har blivit :)

2010-07-22 @ 15:52:03
URL: http://dieselbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0