SteppMalva

Ja, på allmän begäran har jag nu filmat lite snabbt hur det ser ut med tricket "steppa runt en pall", som jag nu har börjat döpa till "spin", och ska nu försöka mig på att lägga upp det här. Ni får ha överseende med att jag råkade missa halva hunden i bild, jag glömde titta vart jag siktade med kameran, och att kvalitén är ganska värdelös (om Tomten skulle råka läsa det här, så önskar jag mig en svindyr systemkamera i julklapp!).

Men här är i alla fall 16 sekunder av Aslydig Kooiker! (vad gör man inte för lite vildsvinskött?)




Jag vet inte riktigt vad hon gör i början där, stretchar lite för att vara snygg på film, kanske...

Kommentarer
Postat av: Nathalie och Ayax

Jädrar! Supersnyggt! Hur har du tränat in det?? Hehe, blir lite sugen att testa själv... ;)

2010-12-02 @ 19:11:59
Postat av: Sofia

Skitduktigt ju :) Blir också lite sugen att testa faktiskt :P

2010-12-02 @ 22:03:05
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha, ja det är ju inte så att jag har patent på det, så bara testa ni ;)

Jag klickade fram det, först framtassarna och sen baktassarna ett litet steg i taget... :)

2010-12-03 @ 23:47:44
Postat av: Anonym

Vad gör de för nytta?



Kan Malva rädda någon som ligger begravd i snö med detta trick, NEJ...



Lär henne nåt vettigt....

2010-12-04 @ 00:10:30
Postat av: Anna

Kan DU rädda någon som ligger begravd i snö? nej!

Det bästa Malva har lärt sig är att bita husse i näsan ;)

2010-12-06 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0