Glad påsk, och sånt!

Ja, här är det som vanligt, valpar hämtas, tikar paras, folk kommer och går, hundar tas om hand, regnet faller och det är allmänt fullt upp.

Jag inser att jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder, men så kom jag på att jag kan ju lägga hit en länk till kennelns photobucket, där vi hyfsat ofta lägger upp nya bilder. (Idag lade vi exempelvis upp två bilder på Joseph som jag har photoshoppat lite åt Gill, har dock inte tagit bilderna så det kan jag inte ta någon cred för).
Så där kan ni ju gå in om ni vill se hur voffsingarna ser ut!

Nu ska jag kasta ut den stora guldiga björnen som försöker sätta sig i mitt knä, och bryta mig in i mitt superstora chokladägg som jag fick idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0