Search and destroy.

Så här asbra är vattenkranen på jobbet, 360 graders vattensprut. Så lite hade jag att göra igår att jag hade tid att ta kort på kranen!

Fast jag har inte ens tid att skriva bloggtrams, jag ska diska (med min egen fungerande vattenkran) och leta upp mr K-sons bankdosa, som jag visst har lovat att släpa mig över med (i utbyte mot ett mål mat och hundvaktande i helgen).

 

Någon annan gång ska jag uppdatera om mitt möte med snälla busschaufförer (!) och hur jag än en gång har blivit övertalad att träna lydnad med Schmalva.

Hon borde kanske lära sig "sök bankdosa". Istället för lydnad. Hm.

Jag får leta själv istället, passande nog till tonerna av "Search and destroy"....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0